Naujas atsiliepimas

UAB "NRD"

Administratorė

parašė 2017-05-10, 10:24

Buriavimas labai smagiai praėjo ir tiek dėl oro, ir dėl vėjo, nors ir realiai jis buvo mažokas, bet užteko. Pats plaukimas tikrai neprailgo, o ir pagal valandas visur spėjom idealiai. Pietūs kavinėje be galo skanūs: tiek sriuba, tiek karštas ir desertas. Visiems labai patiko ir džiaugėsi, kad paragavo tikrai skanios žuvies. Aptarnavimas kavinėje tobulas ir kolektyvas su šypsenomis pasitiko. Į uostą spėjom įplaukti laiku. Tik gaila, kad mes kolektyviškai nesusitarėme visi vienoje vietoje susitikti, nes manėme, kad visi kartu kaip išplaukėme, taip ir įplauksim. Bet diplomus išsidalinome vakarienės metu. Viešbutis ir administratorė labai maloni, kambariai tvarkingi ir tikrai dideli. Viskas taip pat labai sklandžiai ėjosi. Nuoširdus ačiū už puikų organizavimą!

Saulius Varkalys

UAB Circle K Lietuva

Degalinės vadovas

parašė 2017-04-21, 11:46

Įspūdžiai labai geri! Visi esame labai patenkinti praleistu laiku. Maistas skanus buvo, net oras labai geras pasitaikė Ačiū jums labai!

Mantas

parašė 2016-11-28, 17:43

Žvejyba sekėsi gerai, geri įspūdžiai likome patenkinti.

Linas

Motiventti, UAB

parašė 2016-09-12, 21:30

Viskas puikiai. Nuostabus laivas. Dar nuostabesnis kapitonas Romas.

Gytis

UAB Kauno Piligrimas

parašė 2016-08-22, 11:50

Viskas buvo labai gerai. Klientai patenkinti, galime sakyti kelionės Vinis buvo. Norėjo dar paplaukioti, netgi vyno degustaciją galėjo paaukoti. Pasitaikė tikrai geras oras. Labai noriu Jums padėkoti už puikų bendradarbiavimą ir nuo šiol kreipsiuosi į Jus. Šį sezoną turėjome 4 plaukimus, tik gaila, kad prieš patį paskutinį, gidė rekomendavo Jus. Kitą sezoną manau turėsime daugiau darbo kartu. Ačiū dar kartą!

Kęstutis

parašė 2016-08-09, 10:02

Noriu padėkoti už gerai organizuotą žvejybą 08.06 d. Nors starkių nepagavome, pagavome didelių ešerių ir gerai praleidome laiką. Kapitonas stengėsi, buvo dėmesingas, rūpestingas ir mandagus. Vienu metu ir šalia, ir diskretiškas. Laivas ir įrankiai tvarkingi. Matosi, kad kapitonas žino, ką daro. Žvejyba patiko ir suaugusiems ir vaikams. Dar kartą ačiū Jums ir kapitonui Rimvydui (jam linkėjimai), mielai rekomenduosime paslaugas kitiems

Skirmantė

UAB MSC Lithuania

parašė 2016-08-01, 13:48

Visiems labai patiko! Su oru nusisekė tobulai buvo labai labai smagu.

Žydronė

Laisvės vartai

parašė 2016-06-22, 13:53

Labai dėkojame jums už puikią kelionę laivu, visi liko patenkinti ir pilni naujų įspūdžių. Iš ryto buvo truputėlį šaltokas vėjas, bet grįžtant jau mėgavomės saule ir šiluma denyje. Ačiū už labai skanų maistą "Žuvelėje". Kai kas net sakė, kad pirmą kartą gyvenime valgė tokią skanią žuvį. Linkime ir toliau jums džiuginti žmones, teikiant tokias geras, įdomias ir kokybiškas paslaugas. O mes savo ruožtu, visiems rekomenduosime rinktis jus, ir patys vėl grįšime.... Sėkmės!

Airida

ACCEL Elektronika, UAB

parašė 2016-06-08, 12:51

Svečiai liko sužavėti tiek pačia kelione, tiek pasakojimais! Ačiū labai už kokybiškas paslaugas.

Lyda

Press express, UAB

parašė 2015-09-22, 08:35

Viskas buvo puiku, įskaitant ir orą!