Pirkimo taisyklės
Pirkimo taisyklės svetainėje www.laivo-nuoma.lt
- Bendrosios nuostatos 1.1. Šios taisyklės nustato paslaugų teikimo, laivų rezervacijos ir apmokėjimo sąlygas internetinėje svetainėje www.laivo-nuoma.lt (toliau – Svetainė). 1.2. Svetainės valdytojas yra UAB “JOVILA” (toliau – Vykdytojas). 1.3. Naudodamiesi Svetaine ir atlikdami rezervaciją, klientai (toliau – Klientai) sutinka su šiomis taisyklėmis. 1.4. Valdytojas turi teisę bet kuriuo metu keisti šias taisykles, apie tai pranešdamas Svetainėje.
- Laivų rezervacija 2.1. Klientai gali rezervuoti laivus pasirinkdami norimą datą, laiką ir laivą Svetainėje. 2.2. Rezervacija patvirtinama tik gavus avansinį apmokėjimą. 2.3. Rezervacijos metu Klientas turi pateikti teisingą kontaktinę informaciją. Netinkamai pateikta informacija gali lemti rezervacijos atšaukimą.
- Apmokėjimo tvarka 3.1. Klientas turi sumokėti avansinį mokėjimą, kuris sudaro iki 30% bendros paslaugų kainos. Tam tikrais atvejais, Vykdytojas pasilieka teisę paprašyti pilno laivo nuomos apmokėjimo avansu. 3.2. Likusi suma turi būti sumokėta iki paslaugos teikimo dienos arba pagal susitarimą su Vykdytoju. 3.3. Apmokėjimas vykdomas per Svetainėje nurodytas mokėjimo sistemas.
- Atšaukimo ir grąžinimo politika 4.1. Klientas turi teisę atšaukti rezervaciją. 4.2. Atšaukus rezervaciją, kai iki paslaugos suteikimo lieka mažiau nei 30 dienų, apmokėjimas negrąžinamas. 4.3. Jei paslaugos teikimas negali įvykdyti dėl Vykdytojo kaltės, avansas grąžinamas pilnai arba pasiūloma alternatyvi paslauga.
- Kliento atsakomybė 5.1. Klientas įsipareigoja atsiskaityti už paslaugas pagal sutarties trečioje dalyje numatytas sąlygas. Jeigu Klientas laiku neatsiskaito su Vykdytoju, jis moka 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną. 5.2. Kliento svečiai privalo laikytis drausmės ir saugumo reikalavimų, laivo kapitono ir įgulos nurodymų. 5.3. Klientas gali koreguoti programą ne vėliau kaip likus 5 dienoms iki paslaugos vykdymo, užsisakydamas papildomas paslaugas, tikslindamas dalyvių skaičių. Tokiu atveju Vykdytojas tikslina sąmatą, o pakeitimai patvirtinami abiejų Šalių (galioja abiejų Šalių patvirtinti elektroniniai laiškai). 5.4. Už laivo prastovą ir papildomas laivo nuomos valandas Klientas privalo primokėti papildomai už kiekvieną papildomą laivo nuomos valandą. 5.5. Jeigu Klientas paslaugos vykdymo metu sugadina laivo, restorano ar pramoginį inventorių, Klientas kompensuoja Vykdytojo patirtus nuostolius pagal pateiktą sąskaitą per PVM sąskaitoje-faktūroje nurodytą terminą.
- Vykdytojo atsakomybė 6.1. Vykdytojas įsipareigoja laiku ir kokybiškai teikti sutarties pirmoje dalyje numatytas Paslaugas. 6.2. Jeigu Klientas pareiškia pagrįstas pretenzijas dėl Vykdytojo įsipareigojimų vykdymo kokybės arba Paslaugos teikimo metu atsiradusių nenumatytų trukdžių, į jas privalo būti atsižvelgiama ir padėtis nedelsiant taisoma. 6.3. Jeigu užsakytas laivas negali plukdyti keleivių dėl techninių gedimų, Vykdytojas įsipareigoja surasti kitą laivą / laivus, ir su Klientu suderinti koreguojamą programą. Jeigu Klientas nepatvirtina koreguotos programos, Vykdytojas per 3 (tris) darbo dienas grąžina sumokėtą avansą. 6.4. Jeigu meteorologinės sąlygos nepalankios pilnam suderintos programos išpildymui, Vykdytojas įsipareigoja programos pakeitimus suderinti su Klientu. 6.5. Jeigu Vykdytojas neįvykdo programos ne dėl netinkamų meteorologinių sąlygų ar kitų pagrīstų priežasčių (pvz.: techninis gedimas), Vykdytojas įsipareigoja kompensuoti Klientui dėl programos koregavimo patirtus tiesioginius materialinius nuostolius. Tokiu atveju Klientas per 3 dienas pateikia detalią ataskaitą, patvirtinančią patirtas išlaidas, kurių suma negali viršyti Kliento įmokėtos pinigų sumos. 6.6. Atsakomybę už keleivių saugumą laive ir plaukimo eigą prisiima laivo kapitonas ir/arba laivo savininkas. 6.7. Klientui pageidaujant, Vykdytojas gali suteikti papildomas paslaugas ir pagal susitarimą patikslinti galutinę kainą. Papildymai turi būti suderinti raštu abiejų Šalių (galioja abiejų Šalių patvirtinti elektroniniai laiškai).
- Privatumo politika 7.1. Kliento asmens duomenys tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų. 7.2. Kliento pateikta informacija naudojama tik rezervacijos vykdymui ir susijusiai komunikacijai.
- Baigiamosios nuostatos 8.1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo momento ir galioja iki Šalys įvykdys visus su ja susijusius įsipareigojimus. 8.2. Visi sutarties sąlygų pakeitimai ir papildymai galioja tik tuo atveju, jei jie yra surašyti raštu ir patvirtinti abiejų Šalių (galioja abiejų Šalių patvirtinti elektroniniai laiškai). 8.3. Visi ginčai, kilę iš sutarties sprendžiami derybų keliu. Šalims nesusitarus geruoju, ginčas gali būti perduotas nagrinėti teismui Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka pagal Vykdytojo buveinės vietą. 8.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų vykdymo pagal sutartį, jei jų įvykdymas yra neįmanomas dėl nenugalimos jėgos aplinkybių.
UAB JOVILA
Įmonės kodas: 300018147
L. Rėzos g. 1-2, LT-93101, Neringa
El. p: info@jovila.lt | Tel.: +370684 78 707